11-07-04, 09:05 PM
|
#91
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62
ههههههههههههههه انتا كدا بتمسكنى من ايدى اللى بتوجعنى ,, بس طالما كدا ماشى ,, انتا اللوجو بتاعك مية مية وانا معاك ,,,,,,,,,,,,,,,,
|
ههههههههههههههههههه ... الديمقراطية عندك أيه نظامها يا أفوكاتو ؟؟ ههههههههههه
__________________
Don't say you are alone when I still alive
|
|
|