عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-05, 10:06 AM   #184
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saeyd مشاهدة المشاركة
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي
للأسف النوعين اللى نازل منهم فى السوق اليومين دول تعباااااااااان جدا
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس