الموضوع
:
لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
عرض مشاركة واحدة
11-07-05, 10:06 AM
#
184
ahmadkader
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى:
17
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saeyd
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي
للأسف النوعين اللى نازل منهم فى السوق اليومين دول تعباااااااااان جدا
ahmadkader
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ahmadkader
البحث عن كل مشاركات ahmadkader