الموضوع
:
استفسار عن الايكو تونا
عرض مشاركة واحدة
11-07-06, 10:55 AM
#
2
guns
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 262
معدل تقييم المستوى:
7
رد: استفسار عن الايكو تونا
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
guns
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى guns
البحث عن كل مشاركات guns