عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-06, 10:55 AM   #2
guns
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية guns
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 262
معدل تقييم المستوى: 7
guns مستواه غير معروف
افتراضي رد: استفسار عن الايكو تونا

يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
guns غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس