اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
|
الاومريكس ممكن البلاستيك تحشر في الماسورة او بيت النار
وولحل القصة دي انك وانت بتخرم تحاول تشيل حتة من البلاستيكة بقدر الامكان او تجرب طلق تاني الماني ؟؟؟