عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-06, 11:57 AM   #3
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسار عن الايكو تونا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns مشاهدة المشاركة
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
الاومريكس ممكن البلاستيك تحشر في الماسورة او بيت النار
وولحل القصة دي انك وانت بتخرم تحاول تشيل حتة من البلاستيكة بقدر الامكان او تجرب طلق تاني الماني ؟؟؟
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس