الموضوع
:
استفسار عن الايكو تونا
عرض مشاركة واحدة
11-07-07, 12:28 PM
#
4
اف ام
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 87
معدل تقييم المستوى:
0
رد: استفسار عن الايكو تونا
لا ماسورتى مفتوحه وهو بيسحب اجزاء لوحدو وبيضرب بلى انا كنت فاكمر اتوماتيكم يعنى يضرب الى زى الايكول جاكال كده زى الرشاش
__________________
ان الحماقه اعيت من يداويها
اف ام
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى اف ام
البحث عن كل مشاركات اف ام