الموضوع: أعتذار واجب
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 10-03-17, 08:45 PM   #6
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: أعتذار واجب

لااله الا الله - ربنا يرجعك لينا بالسلامه يارب ويشفيك انشاء الله وريح رجلك يااستاز طلعت ولا تجهد نفسك شفاك الله من كل سوء وترجعلنا بألف مليون سلامه - وابقا طمنا من الوقت للتاني علي صحه حضرتك والف لا بأس عليك - انا بدعوا كل عضو بالدعاء للاستاز طلعت وربنا يرجعهولنا بالسلامه يارب وانا اولكم - ( اللهم اشفي الاستاز طلعت وخفف عنه ألمه وعافيه وارضى عنه ياارحم الراحمين ) أمين - تقبلو تحياتي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس