11-07-07, 09:46 PM
|
#3
|
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 970
معدل تقييم المستوى: 10
|
رد: مش قد المقام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80
يا سلاااام على الدولاب الي مليان اسلحه ده , هنام واحلم بيه
وربنا يستر وميتقبضش عليا بتهمة الحلم باسلحه غير مرخصه :d
|
جامده و عجبتنى اوى...
|
|
|