الموضوع: مش قد المقام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-07, 09:46 PM   #3
blow c06
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 970
معدل تقييم المستوى: 10
blow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروف
افتراضي رد: مش قد المقام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
يا سلاااام على الدولاب الي مليان اسلحه ده , هنام واحلم بيه
وربنا يستر وميتقبضش عليا بتهمة الحلم باسلحه غير مرخصه :d
جامده و عجبتنى اوى...
blow c06 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس