الموضوع: جيت ولا بام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-09, 01:32 AM   #8
wknm
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية wknm
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره المعادي
المشاركات: 331
معدل تقييم المستوى: 7
wknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريق
افتراضي رد: جيت ولا بام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost مشاهدة المشاركة
شكرا لكل واحد رد عليه بس فرق السعر الكبير بين نمره واحد ونمره اتنين ليه يا ترى
زي متيجي تشتري عربيه 1300 cc و نفس الموديل بس 1600 cc لازم يكون فرق في السعر

ارجوا ان تكون وضحت

تحياتي
wknm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس