11-07-09, 01:32 AM
|
#8
|
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره المعادي
المشاركات: 331
معدل تقييم المستوى: 7
|
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost
شكرا لكل واحد رد عليه بس فرق السعر الكبير بين نمره واحد ونمره اتنين ليه يا ترى
|
زي متيجي تشتري عربيه 1300 cc و نفس الموديل بس 1600 cc لازم يكون فرق في السعر
ارجوا ان تكون وضحت 
تحياتي
|
|
|