رد: جيت ولا بام
ارجو ان تتقبل معلوماتي الضئيلة
بالنسبة للبندقية البام بدقية قوية كويسة بس لازم تعمل حسابك انك هتركب لها تليسكوب لان النشان الخلفي لها مش ثابت اوي ووزنها حوالي 4.7 كيلو جرام
اما بالنسبة للنوركا وزن اخف النشان مفيهوش مشاكل
مش عارف اذا كانت اضفت لك معلومة او لا
شكرا
__________________
اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك
يا مصر قومي وشدي الحيل كل اللي تطلبية عندي
كان تقيمي 27 وانخفض الي 5 دون سبب
27-6-2011
|