اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm
زي متيجي تشتري عربيه 1300 cc و نفس الموديل بس 1600 cc لازم يكون فرق في السعر
ارجوا ان تكون وضحت 
تحياتي
|
علي فكرة نمرة واحد ونمرة اتنين بيبقوا بنفس الثمن، لكن موضوع الفرق العجيب ده بيكون عندنا احنا في مصر (اعتقد بسبب اقبال الناس علي نمرة 2 اكتر)
والاتنين بيبقوا نفس البندقية في كل حاجة إلا في مقاس فتحة الماسورة