الموضوع: جيت ولا بام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-09, 02:29 AM   #11
don'tshoot
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية don'tshoot
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 292
معدل تقييم المستوى: 8
don'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريق
افتراضي رد: جيت ولا بام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm مشاهدة المشاركة
زي متيجي تشتري عربيه 1300 cc و نفس الموديل بس 1600 cc لازم يكون فرق في السعر

ارجوا ان تكون وضحت

تحياتي
علي فكرة نمرة واحد ونمرة اتنين بيبقوا بنفس الثمن، لكن موضوع الفرق العجيب ده بيكون عندنا احنا في مصر (اعتقد بسبب اقبال الناس علي نمرة 2 اكتر)
والاتنين بيبقوا نفس البندقية في كل حاجة إلا في مقاس فتحة الماسورة
don'tshoot غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس