الموضوع: جيت ولا بام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-09, 01:30 PM   #12
samraghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية samraghost
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المدينه: العاشر ن رمضان
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 19
samraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى samraghost
افتراضي رد: جيت ولا بام

شكرا لكل واحد رد عليه وماترددش اسال لانى عارف ان كل الى موجود فى المنتدى اخوات ومش هايبخلوا بالنصيحه على اى حد بس كنت عايز اعرف بقى من الى مجرب البندقيتين وعارف يقولى اجيب الجيت ولا البام ومنين بكام وهل فعلا فى الاسكندريه ارخص
samraghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس