الموضوع
:
جيت ولا بام
عرض مشاركة واحدة
11-07-09, 01:30 PM
#
12
samraghost
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2008
المدينه: العاشر ن رمضان
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى:
19
رد: جيت ولا بام
شكرا لكل واحد رد عليه وماترددش اسال لانى عارف ان كل الى موجود فى المنتدى اخوات ومش هايبخلوا بالنصيحه على اى حد بس كنت عايز اعرف بقى من الى مجرب البندقيتين وعارف يقولى اجيب الجيت ولا البام ومنين بكام وهل فعلا فى الاسكندريه ارخص
samraghost
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى samraghost
البحث عن كل مشاركات samraghost