عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-10, 06:32 PM   #55
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مفاجأه لعشاق الجرابات باسعار من 15 الى 50 جنيه فقط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer elbana مشاهدة المشاركة
تمام وعلى فكره احب اقول لحضراتكم شئ مهم ان سيد لبيب هو ده اسم العضو صح انا كلمته على الخاص وافتكرته انا كنت شارى منه لابن عمى ده مسدس اسبيشيال 99 وهو اللى كان قايلى عليه ومكونتش مصدق انه سلاح حلو وعرفته عن طريق مصراوى وهو كمان اللى كان قايللى على المنتدى ده لكن لما جربناه لاقيناه ممتاز ويمكن الاخ سيد افتكرنى لما كلمته على الخاص ولما وضعت صورتى وهو صديق ممتاز وانا متاكد انه مش ممكن يضع سعر من دماغه وقالى عنك كلام جميل يا استاذ ياسر واتمنى نتقابل فى القريب العاجل انا لما بنزل دايما بكلمه لاننا اصدقاء مشتركين مع زميلنا نقيب بحرى اكرم وانا اخوكم نقيب طيار سمير البنا
يعنى يا باشا تشوف استاذ ياسر بس
واحنا ملناش الشرف يعنى
تحياتى
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس