اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer elbana
تمام وعلى فكره احب اقول لحضراتكم شئ مهم ان سيد لبيب هو ده اسم العضو صح انا كلمته على الخاص وافتكرته انا كنت شارى منه لابن عمى ده مسدس اسبيشيال 99 وهو اللى كان قايلى عليه ومكونتش مصدق انه سلاح حلو وعرفته عن طريق مصراوى وهو كمان اللى كان قايللى على المنتدى ده لكن لما جربناه لاقيناه ممتاز ويمكن الاخ سيد افتكرنى لما كلمته على الخاص ولما وضعت صورتى وهو صديق ممتاز وانا متاكد انه مش ممكن يضع سعر من دماغه وقالى عنك كلام جميل يا استاذ ياسر واتمنى نتقابل فى القريب العاجل انا لما بنزل دايما بكلمه لاننا اصدقاء مشتركين مع زميلنا نقيب بحرى اكرم وانا اخوكم نقيب طيار سمير البنا
|
يعنى يا باشا تشوف استاذ ياسر بس
واحنا ملناش الشرف يعنى
تحياتى