عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-07-16, 05:25 PM   #1
mman2005
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mman2005
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: جمال عبد الناصر- جسر السويس
المشاركات: 555
معدل تقييم المستوى: 8
mman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mman2005
افتراضي يا ريت تنظيم رحلة صيد نهرى

يا ريت تنظيم رحلة صيد نهرى لصيادين القاهرة، يعنى مثلاً نطلع ترعة الإسماعيلية أو أى فرع من النيل ونصطاد ويبقى يوم جميل وتعارف بين أعضاء منتدى الصيد المحبى لرياضة صيد السمك، أنا من القاهرة جسر السويس، وعادة بصطاد سمك لما بروح بلدى فى محافظة الغربية على نهر النيل فرع دمياط أو لما بروح لأقرايبىى فى كفر الزيات على فرع رشيد، لكن مجربتش قبل كده أصطاد فى مكان قريب من القاهرة، يا ريت إلى عنده خبرة بالأماكن القريبة من القاهرة ومحلات أدوات الصيد القريبة يفيدنا، ونكون رابطة صيادين القاهرة ،أخوكم محمد.
mman2005 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس