يا ريت تنظيم رحلة صيد نهرى
يا ريت تنظيم رحلة صيد نهرى لصيادين القاهرة، يعنى مثلاً نطلع ترعة الإسماعيلية أو أى فرع من النيل ونصطاد ويبقى يوم جميل وتعارف بين أعضاء منتدى الصيد المحبى لرياضة صيد السمك، أنا من القاهرة جسر السويس، وعادة بصطاد سمك لما بروح بلدى فى محافظة الغربية على نهر النيل فرع دمياط أو لما بروح لأقرايبىى فى كفر الزيات على فرع رشيد، لكن مجربتش قبل كده أصطاد فى مكان قريب من القاهرة، يا ريت إلى عنده خبرة بالأماكن القريبة من القاهرة ومحلات أدوات الصيد القريبة يفيدنا، ونكون رابطة صيادين القاهرة ،أخوكم محمد.
|