اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blow c06
ياباشا التجار الى هنا صوت و رش و مفيش تاجر بجد بيشتغل فى الحى غير يمكن أ.شريف ابوضيف.. المهم... اسال عند السجلابى فى ش عدلى فى وسط البلد عشان الى اعرفه انه وكيل المسدس ده و ياريت لو جبت اخبار تقولنا
|
انا عرضه على انه صوت مش حى
انا جايبه من موقع شركة كرال
اغتقد انه سلاح صوتى لانه معروض مع الكرال كينج الصوت