عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 10-04-05, 05:28 PM   #1
احمدمرسى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
احمدمرسى مستواه غير معروف
افتراضي رد: عايز اشترى نوريكا حد يساعدنى مبتدأ

متشكر جدا ياجماعه انا خلاص جاتلى بندقيه من دبى جامو هانتر 440 بس عاوز اعرف رايكم فيه افيدونى ايها القاده
احمدمرسى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس