الموضوع
:
عايز اشترى نوريكا حد يساعدنى مبتدأ
عرض مشاركة واحدة
10-04-05, 05:28 PM
#
24
احمدمرسى
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى:
0
رد: عايز اشترى نوريكا حد يساعدنى مبتدأ
متشكر جدا ياجماعه انا خلاص جاتلى بندقيه من دبى جامو هانتر 440 بس عاوز اعرف رايكم فيه افيدونى ايها القاده
احمدمرسى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى احمدمرسى
البحث عن كل مشاركات احمدمرسى