رد: تعالى شوف الفيديو الرهيب دة .. هتندم لو فاتك
حصل خير ياجماعه والاخ اللى حط الموضوع اكيد اخد باله ان الفيديوهات لا يجوز عرضها
ومش عيب ان الواحد يغلط لكن العيب اننا لا نتعلم الصح او نكرر غلطنا تانى
الاخ اكسلانس هو اخونا وزميلنا ومحصلش حاجه واكيد هو مكنش يعرف
الحكم الشرعى لكن دلوقتى عرف
وعلى فكره ياأخوه اكبر ثواب واكبر خير انك تدل على الخير من خلال الشر
لانه لو مكنش عمل كده مكنش عرف الحكم الشرعى وبالتالى كان الموضوع
هايكون عنده عادى جدا
منتظر منك مواضيع اخرى تربطنا بالايام الجميله القادمه
|