رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
تحية خاصة الى شخص مجترم اخى العزيز هوجن مبارك فى البيع يا بطل انى انصحك بالجكال اذا كنت عاوز تضرب بيه اتوماتك والى وانصحك بالريتاى بارون لوعوز تضرب بيه اتوماتك فقط تحياتى ياكبير
__________________
لله الامر من قبل ومن بعد
|