رد: المسدس الصوت ده نوعه ايه يا جماعة ؟؟
الحمد لله يا جماعة اتأكدت اني ما اتضحكش عليا في السعر .. المسدس جميل وصوته رعد وشكله تحفة وبالسعر ده احمدك يارب .. بس رجاء المقارنة بين الصور اللي انا منزلها للسلاح اللي عندي والصورة اللي نزلها الاخ في اول مشاركة متهيألي في اختلاف في الكتابة اللي علي السلاح ولا ايه ..؟؟ وهل ده معناه ان اللي عندي تقليد ؟ افيدونا ولكم الشكر ..
|