اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazikaty_creative
السلام عليكم هذا المسدس صينى و كلام الأخ سمسم صحيح و أنا شفتو بنفسى و التاجر عرضو عليا على 1600 جنية علي أنة صيني نديف و الفهمتو منو أنو حاليا لا فيه أطالي ولا تركي كلو كلو صينى و بتفرق في الفنش و الخامات و فيه بردو مسدس أطالي جديد شبيه البرتا صوت مقفول محفور عليه أنو أطالي و هو صيني و شكرا للأخ سمسم علي التوضيح
|
للاسف الذي بيفرق بين الاتنين لازم يكون شاف الاتنين الالماني والصيني وبالتوفيق للجميع