الموضوع
:
لصـد السلاح الابيض
عرض مشاركة واحدة
11-08-06, 08:38 PM
#
19
Axel
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى:
7
رد: لصـد السلاح الابيض
المهم لو عملتها انا عايز نسبة مع حفظ حقوق النقل مني و الا هرفع عليك قضية سرقة حقوق ههههههههههه لازم الواحد بقي يشتغل في القضايا من دلوقتي عقبال ما يتخرج ان شاء الله هههههههه
Axel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Axel
البحث عن كل مشاركات Axel