رد: مالقيتش يمام
الاخوه الاعزاء لو الضربه كانت فى الجزء العلوى من الهدف اى اعلى الصدر او الرقبه او الرأس حينزل مقفل بلغة الصيادين وده لوكانت بندقيه رمسيس عيار 177 ام ما دون ذلك فلا يوجد ضامن ان ينزل حتى لو كانت من مجنوم 350 عيار 22
والاخ بوجى بم ان بندقيتك ضعيفه ياريت تستخدم رش مدبب وبلاش المرسمان ممكن تستخدم رش مصرى اسمه رامبو علشان قوة الاختراق
__________________
|