اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft
ده مسدس بلى بلاستيك يعنى السرعه مش حتفرق فى حاجه اوى و لاكن على ما اعتقد انها فى حدود ٣١٠متر/سنيه،و الله اعلم
|
اعتقد ان 310 دى كتير شوية على مسدس اير سوفت وحاصة انو مش غاز وكمان اسرع بندقية بتوصل ل 300 متر وهي تقريبا المارفك نمرة واحد