الموضوع
:
للبيع مسدس أيرسوفت
عرض مشاركة واحدة
11-08-09, 11:53 PM
#
12
darkshaft
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى:
13
رد: للبيع مسدس أيرسوفت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص2010
اعتقد ان 310 دى كتير شوية على مسدس اير سوفت وحاصة انو مش غاز وكمان اسرع بندقية بتوصل ل 300 متر وهي تقريبا المارفك نمرة واحد
ههههه علان انا كان اصدى قدم/سنيه عندى ده
darkshaft
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى darkshaft
البحث عن كل مشاركات darkshaft