اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed
كتير عليه السعر يا كريم وخاصه انه جديد 1150 ولو التاجر حبيبك ممكن يوصلهولك ب 1050 ودى ا لشكل القديم ومستعمل كتير اوى شوف اسعار السوق وفكر تانى فى السعر ومبارك للبيع
|
اولا السلاح الاصدار القديم اه
لكن انا مستخدمتوش غير للتجربه
وصاحبه الي انا اشترته منه راجل كبير كان مشتريه عشان يحطه في المحل (محل دهب) بس
وهو فعلا بحاله ممتازه