اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shawkypuma
والله القديم افضل...وربنا يوفق الجميع
|
اكيد يا باشا
بس الناس بقيت غريبه
الي يقولي عاوز تبيعه ليه
والي يوقولي لو 700 اخده
والي يقولي تدخلوا بانواع غير المكتوبه
مزاجي ابيعه هو لزم اشرح يعني عندي ظرف يا سيدي
ولو هو كان ب 700 كنت قولت سعره 700
ولو كنت عاوز نوع غير الي انا كتبهم كنت قولت برده
الموضوع مش مستحمل خنقه اكتر من الواحد فيها