الموضوع
:
فك الفالك 80 ....
عرض مشاركة واحدة
11-08-18, 12:14 PM
#
6
محمود شلبي
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 267
معدل تقييم المستوى:
9
رد: فك الفالك 80 ....
بجد ياجماعه البندقيه تحفه فنيه كل ما افك قطعه اعرف واتاكد من الفرق الكبير بنا وبين الناس الى (سمحت) بعمل البنادق دى لان عندنا عقليات كان من الممكن تخلينا على نفس المستوى
ربنا يبارك فيكم جميعا واحمد روك
محمود شلبي
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمود شلبي
البحث عن كل مشاركات محمود شلبي