الموضوع: فك الفالك 80 ....
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-08-18, 12:14 PM   #6
محمود شلبي
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 267
معدل تقييم المستوى: 9
محمود شلبي في بداية الطريقمحمود شلبي في بداية الطريقمحمود شلبي في بداية الطريقمحمود شلبي في بداية الطريقمحمود شلبي في بداية الطريقمحمود شلبي في بداية الطريق
افتراضي رد: فك الفالك 80 ....

بجد ياجماعه البندقيه تحفه فنيه كل ما افك قطعه اعرف واتاكد من الفرق الكبير بنا وبين الناس الى (سمحت) بعمل البنادق دى لان عندنا عقليات كان من الممكن تخلينا على نفس المستوى
ربنا يبارك فيكم جميعا واحمد روك
محمود شلبي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس