اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock
السلام عليكم ... انت عندك حق ... بس ممكن تبص معايا على اول صوره ... وتقلى ايه رايك ... تحياتى .
بارك الله فيك أخي الحبيب...والله أنا برضو زيك حبيب قلبي لفت نظري الساعة الأوميجا إللي لابسها في إيده الشمال...ربنا يوعدنا...خالص تحياتي...
|
والله بكون سعيد لما حضرتك تدخل على موضوع تسيب تعليق ليك اى موضوع ليك تعليق فيه بيفرح صحبو جدا وكمان بدر بيه اكتر اتنين فى المنتدى لم نرى منهم الا كل خير واحترام