اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mongy
|
استاذ mongy انا مش عارف ليه حضرتك مش عايز تقتنع بالحقيقة
والاعضاء مصممين على ان ده بريتا عشان الشعار على الدبشك
لكن ده مش دليل
انت مش عايز تتعب نفسك شوية وتبحث في النت عن المسدس
بس اعذرني انا اسف في الكلمة الي باعلك المسدس ده وقالك ده بريتا ايطالي يبقى نصاب
وانت حر في عدم اقنتاعك
اللهم قد بلغت اللهم فاشهد