اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جود سانا
الف شكر يا باشا على كلام وانا اهم حاجة عندي نفيد الاعضاء
واقول للاخ mongy ان الريك مسدس جامد وهو متعدل كدة شكلة احلى بس المشكلة انه مش بريتا
|
الأخ جود سانا... أنا بشكر على مجهودك ومشاركتك البناءة لإفادة أعضاء المنتدى.