اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb
------------------
اعتقد ان ابو شمس قام بالواجب وهو نفسه قام بشراء ليزر لضبط البندقية وهو غير متواجد فى مصر واضاف هامش ربح 50 اى قارن بين السعر اللى جابه بيه من النت ومقلش ده مش موجود فى مصر ازود براحتى
وتم عمل المقارنة لان صاحب الموضوع قال انه جابه من الخارج اى لم يدفع فيه المبالغ المبالغ فيها هنا التى للاسف مضطرين ان نشترى بها فهو حالة فردية
وعلى كل حال :
لكل بائع ان يضع ماييحلو له من السعر سواء غالى جدا جدا او رخيص
ولكل عضو حرية التعليق وابداء الراى طالما لم يخرج عن حدود الاخلاق والذوق
ولكل مشترى ان يوازن بين رايه الشخصى والاراء المطروحة والسعر الموجود ليكون هو الوحيد صاحب قرار الشراء
|
هو ده ما يقال عليه حرية الرأي و لا احد يزعل من ذلك
و الهدف هو محاولة النهوض بالمنتدي ككيان صغير من البلد
اللي ممكن منه نخرج الي البلد بنفي الفكر
و لا لسه بردو النظام السابق مؤثر فينا