رد: لو الطلقات البلى مش بتعمل حاجة ماتيجى نخليها تعمل مصايب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali
فكرت فى الفكرة دى من زمان بس محدش شجعنى و قالوا أنها ممكن تتعوج و هى طالعه من المسدس و يا أما تتحشر و يا أما النشان حيبقى ضياع .
|
يا محمد انا عملت الفكره دي و طبقتها في مسدسات الساقيه شغاله زي الاكس
__________________
كل اناء ينضح بما فية
|