عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-08-29, 01:59 PM   #6
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: لو الطلقات البلى مش بتعمل حاجة ماتيجى نخليها تعمل مصايب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
فكرت فى الفكرة دى من زمان بس محدش شجعنى و قالوا أنها ممكن تتعوج و هى طالعه من المسدس و يا أما تتحشر و يا أما النشان حيبقى ضياع .
يا محمد انا عملت الفكره دي و طبقتها في مسدسات الساقيه شغاله زي الاكس
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس