اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock
السلام عليكم ... بسم الله ماشاء الله ... ايه الجمال ده يا حوده ... انت بتذاكر من ورايا ولا ايه ... هههه... الى الامام دائما ... تحياتى .
|
هههههههههههههههههههه
تلميذك يا باشا
ربنا يخليك ومستنى درجه الامتحان ياترى نجحت ولا لا؟؟
هههههههههههههههههه
سلام عليكم