عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-01, 04:45 PM   #5
jamayka
صياد قديم
 
الصورة الرمزية jamayka
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,316
معدل تقييم المستوى: 14
jamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريق
افتراضي رد: أزاى أعتني بسلاحي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gen- i a z مشاهدة المشاركة
نوع السلاح pioneers xs-b12 cal 5.5 .22

برجاء المساعده العاجله
انا لسه شاريها مكملتش اسبوعين و البندقية جميلة الصراحة
بص يا سيدى مفروض انك تحافظ عليها من التجريح و تستخدم رش كويس من نفس العيار و حاول متعملش فيها حاجة و انت مش عارف يعنى اسأل الاول عشان ياما حاجات باظت مننا و احنا بنجرب و نصيحة من اخوك اشتريلها جراب و برضه انتظر اراء خبراء البنادق عشان انا لسه على قدى
تحياتى
__________________

اذا طعنك شخص بخنجر لسانه ... فأقتله بسيف ابتسامتك
jamayka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس