اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gen- i a z
نوع السلاح pioneers xs-b12 cal 5.5 .22
برجاء المساعده العاجله
|
انا لسه شاريها مكملتش اسبوعين و البندقية جميلة الصراحة
بص يا سيدى مفروض انك تحافظ عليها من التجريح و تستخدم رش كويس من نفس العيار و حاول متعملش فيها حاجة و انت مش عارف يعنى اسأل الاول عشان ياما حاجات باظت مننا و احنا بنجرب و نصيحة من اخوك اشتريلها جراب و برضه انتظر اراء خبراء البنادق عشان انا لسه على قدى
تحياتى