اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
إستعد وظبط نفسك , ههههههه
ولكن بلاش التكليف فى الكلام , يعنى بلاش دكتور و حضرتك وسيادتك , احنا هنا بتجمعنا هواية واحدة يعنى صيادين زى بعض , ومفيش مكان لأى ألقاب تانية , وإلا انا كمان هاكون مضطر انى أكلمك بنفس الطريقة وهايبقى الموضوع غلس جداً ... ههههههههههه
خالص تحياتى
|
ماشى ياكبير اعتبرنى مستعد فى اى وقت انوى انت بس وبلغنى ولو ورايا ايه هفرقعه وهتلاقينى جاهز بعون الله معدنا الجمعه بعد الجايه بأذن الله