اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali
طيب بما أنك عملت موضوع تانى أنا موضوعى حذفتة علشان مش يبقى فى أكتر من موضوع بيتكلم عن أخبار النهاردة ، لو فى حاجة ح أبقى أكتبها عندك ..
|
ياباشا انا اسف جدا وانا مكنش قصدى والله بس انته كنت متابع التليفزيون وانا متابع النت وطبعا يشرفنى انك ترد فى موضوعك التانى بردو