اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس
ماشي يا سيدي هواية جميلة و صور اجمل
بس غير الشخصيات شوية
و لا هو مافيش غيرهم في المنتدي
هههههههههههههههههه
|
في حاجه غريبه في الصور بتعتهم مش عارف ؟؟ اول مبشفها الالهام بينزل
ان شاء الله هغير
الدور على حضرتك والصياد ( الماكر ) ابو ياسين