اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80
جدع والله وربنا يوفقك وتختمه
والله الواحد مقصر جدا, انا كنت زمان وانا صغير حافظ كتير من القرآن بس للاسف الدنيا بتاخدنا في حجات كتير وبتنسينا الاهم
واهم من الحفظ الفهم ياحمد, يعني احفظ واقرأ التفاسير لان ربنا نزل علينا القرآن علشان نتدبره
وشكرا على الموضوع الجميل
|
اللهم آمين ... اللهم ذكرنا من القران ما نسينا وعلمنا منه ما لم نعلم .... شكرا على مرورك .... تحياتى