عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 03:06 AM   #3
ahmadkhalaf
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ahmadkhalaf
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12
ahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريق
افتراضي رد: ان لله وان اليه لراجعون !!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
جدع والله وربنا يوفقك وتختمه
والله الواحد مقصر جدا, انا كنت زمان وانا صغير حافظ كتير من القرآن بس للاسف الدنيا بتاخدنا في حجات كتير وبتنسينا الاهم
واهم من الحفظ الفهم ياحمد, يعني احفظ واقرأ التفاسير لان ربنا نزل علينا القرآن علشان نتدبره

وشكرا على الموضوع الجميل
اللهم آمين ... اللهم ذكرنا من القران ما نسينا وعلمنا منه ما لم نعلم .... شكرا على مرورك .... تحياتى
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
ahmadkhalaf غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس