عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 12:20 PM   #6
essam assem
صياد قديم
 
الصورة الرمزية essam assem
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,520
معدل تقييم المستوى: 16
essam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريق
افتراضي رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1

[color="darkred"][b]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد


طبعا حقك منتا فنان قديم وليك سوابق فى التصوير جامدة جدااااا ههههههههههه

وتسلم ايدك يا عبد الرحمن على الشغل العالى وواضح جدا انك مبدع وفنان ومنتظرين المذيد
وتحياتى للجميع
__________________
إيهما اهم .. التفاعل والنوعية ام زيادة المشاركات والكمية؟؟
http://hh7.net/Jul4/hh7.net_13110235081.jpg
essam assem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس