عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 02:28 PM   #18
abdo92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7
abdo92 في بداية الطريقabdo92 في بداية الطريقabdo92 في بداية الطريق
افتراضي رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
[color="navy"][b]اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد
شكرا حضرتك على الملحوظات الجميله والملحوظات ده ميقولهاش غير واحد فاهم كويس
abdo92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس