اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb
[color="navy"][b]اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد
|
شكرا حضرتك على الملحوظات الجميله والملحوظات ده ميقولهاش غير واحد فاهم كويس