رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9
اسمع منى كلام مدروس
عن حد بيدعك ف الفانوس
عايز اقوله كلمتين
ان مصر دى نن العين
وانت يا عرة نام وارتاح
مش هتهد فينا كفاح
احنا شعارنا السلمية
وف قلوبنا الوطنية
وانت خسيس م الحرامية
لو كنت عرفت تفرقنا
فى زمن ما كنت انت كبير
غرورك مش هيغرقنا
عشان كاشفينك يا حقير
مد ايدك وادفع لكل بلطجى
ولما نخلص عليهم شوفلك عربجى
ما انت واحد م الفلول
لسة فاكر نفسك غول
وقادر تضحك عالعقول
خلاص بطلنا ناكل فول
لسة ياما منا تشوف
ما حنا بنلعب ع المكشوف
والثورة قتلت فينا الخوف
ولو مش عارف ف انت خروف
شغل دماغك كمان وكمان
عيش نفسك ف ايام زمان
لما كنت مدمرنا
وتروح للسرير وتنام
هو دة أخرك فينا ؟
بتوقعنا مع اليهود ؟
اكيد انت بايع نفسك
ونسيت ان انت اخرك دود
ادعك بقا ف الفانوس وعيش
خلى الفانوس ينفعك
التوقيع
اكسلنس
|