عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 05:30 PM   #13
elexlns1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية elexlns1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
elexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

ودى كانت شعارات الثورة قبل ما اشترك فى المنتدى هنا

كانت زوجتى ترفعها الى المنتديات للمساهمة فى رفع الروح المعنوية للثوار



يا ابو دبور يابو كاب
احنا منك مش ارهاب
احنا بيوتنا فيها عزاب
وهما الظالمة بياكلوا كباب

شعب مصر كله شباب
ديون محاصراه ع الابواب
مش بنهاجمك دحنا حباب
واحنا منك مش ارهاب

اصحوا يا شعب وابقو صحاب
اوعوا يقولوا علينا ارهاب
او عايزينها تبقا خراب
ولازم نبقا سوا اصحاب

ياللا يا شعب بنات وشباب
عبر عاللى ف قلبك قول
واصحا بقا من اكل الفول
دحنا بيوتنا فيها خراب

عايزين شقة لكل ما فينا
وابنى وابنك يبقا فوقينا
ياللا نودع كل ماضينا
ولازم ننسا كل عزاب

وادونا فرصة شغل يا هوه
نهب فلوسنا ابو خط الوه
ياللا يا شعب الحق هاتوه
أصل الحق دة مش ارهاب

والمرضى دول يتعالجو منين
طب ما تحاسبوا ابو خطين
وقولنا بدل الأها أهين
ونيجى الصبح نلاقى خراب

وبكرة فيه ايه لبنى وبنتك
يا شعب مش عارف قيمتك
تساوى ايه برا مدينتك
الا حياتك تبقا سراب

معاك بطاقة بتاخدونا
ويومين تلاتة تمشونا
أو عالدماغ تدونا شومة
يا ابو دبورة دحنا حباب

ليه مش حقى حتى أقول
انى كرهت ف أكل الفول
ليكم حق تقولو عجول
عشان بيوتكم فيها كباب


يا بو دبور يا بو كاب
احنا منك مش ارهاب
احنا بيوتنا فيها خرب
وهما بيوتهم فيها كباب
__________________
الاكسلنس

محاضر ومدرب بأكاديمية كبرى للعلوم والتكنولوجيا



لا للبلطجة لا للنصب والاحتيال .. نعم لمصر أهلى وناسى

الايجيبشن ستيك اختراع مصرى ضد البلطجة

Chiropractor_cairo@hotmail.com

حذفت الرقم

شاهد الفيديو من هنا
http://www.youtube.com/watch?v=iSrd4WxnTEc

http://www.youtube.com/watch?v=UvKJhlORZEo

شاهد ماذا تفعل الصعقة فى اليد

http://www.egypthunt.net/attachment....6&d=1309719769
elexlns1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس