11-09-10, 05:38 PM
|
#2
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
|
رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader
ده العائلة كلها ثورجية بقى ؟؟ ربنا يحفظكم لأولادكم و يحفظ الولاد ليكم 
|
ربنا يخليك
اثناء الثورة بكل ما فيها كنت مشتغل بالاحداث وطول اليوم فى الميدان
وكانت زوجتى تشارك اخواتها فى المنتديات نظرا لانها لا تستطيع النزول بالاطفال
كان معى ابنى عمر وعمره الان سنتان وانعم الله علينا بابنى زياد منذ شهرين
فكانت لا تستطيع المشاركة فى الثورة ومعها عمر لصغر سنه
ونظرا لظروف الاحداث الدامية خوفا على ابننا
وايضا رفعت بعض من الاشعار باسمى على منتدى الدى فى دى وستجدها باسمى ايام الثورة
|
|
|