عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 05:38 PM   #4
elexlns1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية elexlns1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
elexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
ده العائلة كلها ثورجية بقى ؟؟ ربنا يحفظكم لأولادكم و يحفظ الولاد ليكم
ربنا يخليك

اثناء الثورة بكل ما فيها كنت مشتغل بالاحداث وطول اليوم فى الميدان

وكانت زوجتى تشارك اخواتها فى المنتديات نظرا لانها لا تستطيع النزول بالاطفال

كان معى ابنى عمر وعمره الان سنتان وانعم الله علينا بابنى زياد منذ شهرين

فكانت لا تستطيع المشاركة فى الثورة ومعها عمر لصغر سنه

ونظرا لظروف الاحداث الدامية خوفا على ابننا

وايضا رفعت بعض من الاشعار باسمى على منتدى الدى فى دى وستجدها باسمى ايام الثورة
__________________
الاكسلنس

محاضر ومدرب بأكاديمية كبرى للعلوم والتكنولوجيا



لا للبلطجة لا للنصب والاحتيال .. نعم لمصر أهلى وناسى

الايجيبشن ستيك اختراع مصرى ضد البلطجة

Chiropractor_cairo@hotmail.com

حذفت الرقم

شاهد الفيديو من هنا
http://www.youtube.com/watch?v=iSrd4WxnTEc

http://www.youtube.com/watch?v=UvKJhlORZEo

شاهد ماذا تفعل الصعقة فى اليد

http://www.egypthunt.net/attachment....6&d=1309719769
elexlns1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس