الموضوع
:
حد عنده بام؟؟؟؟؟؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
11-09-15, 01:09 PM
#
1
المايستروو
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: كفر الشيخ
المشاركات: 173
معدل تقييم المستوى:
6
حد عنده بام؟؟؟؟؟؟؟؟
ممكن لو حد عنده بام نمره اتنين يقوللى على العيب ده اصلى سمعت ان نشانها بيغلب وانه بيبوظ كل شويه ولازم يتظبط من جديد وهل 21 ولا 22 الاحسن من وجهة نظركم وسعرها دلوقت كام الله يخليكم سرعة الرد
__________________
إبراهيم عبد القادر
المايستروو
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى المايستروو
زيارة موقع المايستروو المفضل
البحث عن كل مشاركات المايستروو