عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-24, 10:57 AM   #11
mman2005
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mman2005
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: جمال عبد الناصر- جسر السويس
المشاركات: 555
معدل تقييم المستوى: 8
mman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mman2005
افتراضي رد: أنا أتعقدت خلاص

ومن ضمن الحاجات الى تغيظ لما كنت عند والدتى ومعايا البندقية الأسبانى كان فيه يمامة فى المنور معششة على مدخنة السخان فى الدور الى تحتى يعنى بينى وبين اليمامة أقل من 5 متر، وطبعاً دى مسافة كافية أنى أنشل كويس عليها وضربت وفى إعتقادى أنها خلاص هتقع وفوجئت لاقتها طارت ومعاها جوزها.
__________________
قال رسول الله (ص ) : ( عَلَيكُم بالرَّمْي فإنَّهُ مِنْ خَيرِ لَهْوِكُم )
mman2005 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس