عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-26, 11:34 PM   #2
Peace Missile
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Peace Missile
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Damietta
المشاركات: 520
معدل تقييم المستوى: 8
Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile
افتراضي رد: بخصوص مسدسات الغاز ياريت تفيديوني

الاخ الكريم ... لا انصحك بمسدسات الرش بالغاز .. مشاكلها كتير وضعيفة بالنسبة للصيد .. وبالنسبة لاستخدامها فى الدفاع عن النفس بردة ضعيفة .. ولكونها بتشتغل باسطوانات غاز صغيرة بيجعلها غير عملية وانبوبة الغاز ساعات بتنفث وشفت ناس كتيير كانت شارياه من فتح الله وجايه ترجعه قدامى ....بالنسبة للمسدسات الرش انصحك او عايز يعنى ومصر هات المسدسات الكسر .. وبالنسبه لانواع الغاز اشهرها Walther CP88 ودة تمنه متوسط 2000 ج
تحياتى
__________________
Alas To Dust ..... We All Return
Peace Missile غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس