رد: فرد حلوان
يجماعه الخير احب اضيف ان في حاجه اسمها فرد حلوان وهيا موجوده من قديم الازل ويضرب طلقه 7.62 *39 والفرد ده كان بيتصنع في مصنع الحربي بحلوان ومصنع بورسعيد الحربي ايضا وفيه منه روسي فعلا وماسورته مشخشنه باربع شخشخنات بيعمر بكسر الماسوره طبعا ةعلي فكره في افرد خرطوش مستورده ايطالي وتشيكي ووسي ومقاريط كمان علي فكره وكانت بتصنع في مصانع عالميه وشكرا وديه صور لبعض اافرد خرطوش وطلق7.62 بس دول صناعه اجنبيه وكان عندي صور للفرد الحلوان هدور عليها وارفعهالكو وشكرا
|