رد: انت عندك كام سنة ؟؟
السلام عليكم
الموضوع جميل جدا والفكرة فكرة تعارف وفكرة حلوة جدا
اننا نتعرف ببعض وفي ناس ماكنتش حابة فكرة الموضوع
بس والله الفكرة ممتازة حتي علي الاقل لما واحد يجي يرد علي واحد يبقي عارف
هو من سنة ولا لأ والرد هيليق بسنة ولا لأ
ويبقي عارف هو بيكلم مين مش يرد كدا وخلاص
انا اخوكم احمد 19 سنة تشرفت جدا جدا بمعرفتكم
وشكرا جزيلا لصاحب الموضوع علي الفكرة الجامدة تسلم ايدك يا كبير
خالص تحياتي ......
__________________
اذا كنت جاد في التغيير فكن
بطلا وابدأ الأن...
|