عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-10-25, 01:11 PM   #5
mman2005
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mman2005
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: جمال عبد الناصر- جسر السويس
المشاركات: 555
معدل تقييم المستوى: 8
mman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mman2005
افتراضي رد: بندقية معادى نمرة 2 من النوع القديم حالتها ممتازة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6355831 مشاهدة المشاركة
يا ريست يا باشا لو سمحت لو عندك كلمة طيبة تقولها مش تريقة وتضييع وقت يا اما الصمت احسن
يا أستاذ أحمد الراجل مغلطشى أو أتريق الراجل طلب يعرف أنت منين من أى محافظة ومش طلب مثلاً أن حضرتك تكتب عنوانك على المنتدى، أعتقد أنك لو قلتله أنا من القاهرة مثلاً مفهاش ضرر لحضرتك ولا أى إستفسار لازم يكون على الموبايل.
__________________
قال رسول الله (ص ) : ( عَلَيكُم بالرَّمْي فإنَّهُ مِنْ خَيرِ لَهْوِكُم )
mman2005 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس